Alla inlägg under april 2011

Av haruwee - 19 april 2011 16:57

Denna tid på månaden e hemsk! All you ladies vet vad jag menar....

Alvedon och choklad e ens bästa vän.

Ska softa idag o ta det lungt... Orkar med inte så mycket...



Sitter o diggar lite musik.. Just nu e det denna som spelas på repeat.

 

Av haruwee - 18 april 2011 15:07

  The system:

* My body is just a filter.

* Coffee goes in.

* Sarcasm comes out.

* Oh, and pee. Lots of pee.

Av haruwee - 17 april 2011 17:54

Är det ngn annan en jag som kan tycka det är skönt att tvätta men inte att plocka upp tvätten? hahaha Jag vet jag e lite konstig men vafan... Inte som att man äger direkt en walk-in closet så man kan njuta av kläderna. Fast det skulle vara rätt nice håller ni inte med?   

Av haruwee - 17 april 2011 16:46

Idag är det ganska varmt faktist! Måns var först med att inviga balkongen dock.

Plus drog ju till famor o käkade! Vart denna delikatess:

   Lax, potatis, inlagd gurka och gräddfilsås.    


Sen drog jag hem, dubbelkollade tvättstugan och sen kopplade måns o lät han springa runt på balkongen. HAn e rätt nervös och vågar inte gå ut om han inte har d på sig. Så han e van.


   Bjuder på denna:

((tryck bara på videon för att starta den..)
 

Av haruwee - 17 april 2011 15:00

Av haruwee - 17 april 2011 13:02

Här är min helg summering då jag ej updaterat:



Fredag: Jobbade till halv 17 och skulle ha tagit 20 i 17 bussen till södertälje men hann inte så hörde av min till kompisen som jag skulle till att jag skulle bli sen.   Hann duscha, klä mig, sminka mig tills jag insåg att klockan var 5 över halv sex. Slängde in grejjerna i min väska och sprang till centrum där bussen går ifrån. HANN PRECIS!   (trodde jag skulle dö lite innan av att jag ej fick luft).

Kom halvägs innan det var en bilolycka som hade inträffat ngr minuter innan. Hela köret var där och gubbjäveln bredvid mig valde att  sitta och muttra all HALSA MJÖLK! Visst helt förståligt om man e törstig men duuude?  

Men jag kom fram och hade hur trevligt som helst iaf.



Lördag: Jag och polaren och hennes dotter gick ut i solen så hon kunde leka i lekparken. Var både kul o trevligt. Massa spring i benen och rop på mamma haha. Sött. Drog tillbaka hem till dom och åt lunch och tårta till efterrätt. (jag va ganska så mätt kan jag säga) sen så gick dom sällskap med mig och mötte hennes make. Så somnade på bussen som den lilla "bebisen" jag e haha. I ett åkande fordon oavsett om d e tåg eller bil däckar jag rätt fort hahah. Hem till min lilla farmor o grillade sen hem o sooov!



Och då e vid framme vid idag? Ska ta och klä mig tänkte jag och sen dra och käka hos min farmor och sen tvätta ikväll o lägga mig tidigt då jag ska jobba igen imorn. Ledigheten går fort! hehe. MEn updaterar väl sen   

Av haruwee - 13 april 2011 19:55

  

"Tänk om man kunde skilja på äkta och oäkta kärlek på samma sätt som man ser skillnad på champinjoner och flugsvamp."


Katherine Mansfield



Av haruwee - 11 april 2011 18:41

Presentation


Mitt namn är Michaela och jag är 24 år. Denna blogg kommer handla om vardagliga sysslor och sådant jag vill skriva om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards