Alla inlägg den 25 mars 2011

Av haruwee - 25 mars 2011 21:34

Ja då har man varit ute =)

Varit hos läkare som sagt OCH gosat en massa med min brorson!  

Han e så söt! Snart 2 månader hehe, stora killen ^^


Men det gick bra hos läkaren fick reda på att man nog fått en infektion så fick medecin. Men det var FAN INTE BILLIGT! För 10 dagarskur + lite allergi medecin pungade man ut 500! 500 KRONOR! Säger det... Fan inte billigt o bli sjuk XD Så håll er friska!


Sen var vi och tittade in i en inredningsaffär då jag hittade denna snygga tavla!

Ja ni ser ju priset så behöver ju inte berätta det hehe, men jag tycker den va sjukt fin iaf! Så ska fundera på om man köper den eller ej.

Annars så la jag undan en ljushållare formad som en stor boll med elvismotiv på som jag ska ha i min nya bokhylla sen två små hjärtan med latin text som det står "kärleken övervinner allt" och sen "Carpe diem".


Men nu blire lite lugn och ro sen sova. In o köpa bokhylla imorn YAY!

Avslutar med en bild på kattskrället som jag tog innan jag begav mig ut!

   


Av haruwee - 25 mars 2011 11:58


Nu iväg o möta upp min svägerska och min älskade brorson!!  

Ska till läkaren sen ska vi fika ^^

Hoppas ni alla får en mysig dag! Så uppdaterar jag sen hur d gick!  

Av haruwee - 25 mars 2011 11:37

 

(tryck på bilderna för att se dom större)


Tycker den e så jävla snygg! Visst folk tänker kanske "ehm men det börjar ju bli vår?"

Ja och? Vår och sommarnätter kan imellan bli lite kyliga och då kan d vara mysigt med en snygg hoodie över!  


Finns på ----> här


Passar ju till det mesta! Och mysig o bara ha på sig med o mysa i! 

Av haruwee - 25 mars 2011 10:13

Ska till läkaren idag och förhoppningsvis få ngt som löser mitt problem!

Aja man kan ju hålla tummarna iaf :P

OCH imorn ska jag ÄNTLIGEN köpa min bokhylla! YAY! 

(Fattas bara att vi inte får plats med skiten i bilen.. That would suck)

Att be dom skjutsa hem skiten e svindyrt! Bor typ 3 min ifrån men det kostar 500 kr! Räcker det inte med att skiten kostar en tusenlapp? Lägger fan inte ut 1500 på att få en bokhylla o sen få hem den... Men men aja det löser sig. Var inne igår och såg till att färgen jag ville ha fanns är iaf ^^


Men men skriver när jag kmr tebax hem!



(om jag inte hittar ngt roande o skriva om innan vill säga haha)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Michaela och jag är 24 år. Denna blogg kommer handla om vardagliga sysslor och sådant jag vill skriva om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards